Jdi na obsah Jdi na menu

GP V2 GPM 123

7. 3. 2019

Petr Jedelsky si pořídil nový motor GP V2 GPM 123 do nového stroje MXS 2,7m. Vtrule Mejzlik 28x11.

Jedná se o benzínový plochý dvouválcový motor pro RC model od společnosti GP. Tento díl je dobře zpracovaný a je vyrobený z kvalitních materiálů, které zaručí dobrou životnost. Motor má výkon 12 koní. Vhodný je pro provoz s expanzními i laděnými tlumiči výfuku.Benzínové motory řady GP vyráběné taiwanskou firmou Great Power Engine vynikají výborným dílenským zpracováním, robustní konstrukcí z kvalitních materiálů a především použitím vysoce kvalitních komponentů.Promyšlenou konstrukcí bylo u motorů GP dosaženo velmi dobrého poměru hmotnost / výkon / cena.

GP123 V2 je plochý dvouválec konstrukčně vycházející z motoru GP-61, od něhož převzal válce s vrtáním 46,5 mm. Kliková skříň je vyrobena z jakostní hliníkové slitiny; písty jsou vybaveny jedním pístním kroužkem, ojniční i pístní čepy procházejí jehlovými ložisky. Motor je osazen kvalitními ložisky švédské firmy SKF. Motor se montuje pomocí montážní desky přišroubované k zadnímu čelu.

Karburátor Walbro MJ-71 je membránový, dvoujehlový, opatřený sytičem.

Lehké expanzní tlumiče výfuku jsou hliníkové a jejich povrch je opatřen ochranným stříbřitým nástřikem.

Zapalování je elektronické určené pro napájení z akumulátorů o jmenovitém napětí 6,6 - 7,4V. K napájení je možné použít jak 6-čl. aku NiMH (aspoň 1800mAh), tak 2S aku LiPo (aspoň 1300mAh) nebo LiFe. K zapalování je dodávána ochranná spirálová bužírka, kabel pro připojení akumulátoru a samozřejmě i zapalovací svíčky NGK CM-6.

Doporučené palivo: záběh 32:1 (32 dílů benzínu Natural 95 na 1 díl oleje), normální provoz 40:1 až 50:1. Doporučujeme používat syntetický olej pro dvoutakty Motul 710 2T.

Doporučená svíčka: CM-6

Doporučené vrtule: dvoulisté: 27x12, 28x10, 28x12, 29x10 / třílisté: 25x12, 26x12.

Typické otáčky: 7000 ot./min s vrtulí Mejzlík 28x10, 7100 ot./min s vrtulí Falcon 29x9.

Součástí balení je: motor, elektronické zapalování + 2 svíčky, tlumiče + těsnění výfuku, spojovací materiál a návod.

Provozní otáčky 1500-8900ot./min, hmotnost motoru 2300g + expanzní tlumič 330g + zapalování 202g.

 

20190214_070902.jpg

 

20190214_071004.jpg

 

20190214_071029.jpg

 

20190214_071117.jpg

 

20190214_115114.jpg

 

20190214_115118.jpg

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář